Retourneren

Bestellingen retourneren

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Voor een snelle verwerking van je retournering is het van belangrijk dat we weten dat we je pakket kunnen verwachten Graag willen wij de reden weten, als dit mogelijk is, waarom je afziet of niet tevreden bent met je bestelling. Dit helpt ons om bij toekomstige bestellingen ongemak voor de klant te voorkomen.

 

1. Meld ons svp dat je het product gaat terugsturen via email of ons contactformulier

 

2. Verpak je retour(en) goed gesloten en goed beschermd in, bij voorkeur in de originele verpakking.

 

3. Stuur dan het pakket aan ons op onderstaande adres:

 

Argane Izylar

 

Edisonstraat 16

 

2809 PB Gouda

 

 

Waneer betalen wij het bedrag retour?

Wanneer het geretourneerde pakket door ons is ontvangen, nemen wij contact met je op. Hierna storten wij het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. Tevens kun je gebruik maken van het modelformulier (zie einde/onderaan de algemene voorwaarden).

 

Indien het product niet naar behoren ontvangen was zal in overleg een vervangend exemplaar worden verstuurd of de aankoop worden gecrediteerd. Voor de terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat voor de bestelling is gebruikt, tenzij we een andere bankrekeningnummer van je hebben ontvangen. De terugbetaling is kosteloos.